Doe mee

GroenLinks Dronten is een kleine, maar active afdeling met ongeveer 50 leden. Enkele daarvan zijn actief op allerlei terrein; in een fractie, een bestuur, met campagnes of anderszins.

Help mee

Als je zit hebt om af en toe (of regelmatig) iets te doen voor GroenLinks Dronten zijn we daar erg blij mee! Dat kan heel verschillend zijn van soms eens een klein klusje of welicht lid worden van het afdelingsbestuur. Als je daar wel voor voelt kun je jezelf (vrijblijvend) aanmelden als vrijwilliger. Dan zullen we je benaderen om bijvoorbeeld te flyeren of op een verkiezingsmarkt te staan.

Maar je kunt ons ook helpen door onze pagina op facebook te liken en berichten te delen.

Wordt lid

Wil je structureel iets doen voor GroenLinks? Word dan lid! Dan kun je mee besluiten over onze koers, verkiezingsprogramma's en kandidatenlijsten! Lid worden kan hier.

Alleen een gift

Verkiezingen zijn niet alleen arbeidsintensief en tijdrovend voor onze vrijwilligers, ze kosten ook erg veel geld. Kosten voor posters, programma's nieuwe flyers en kramen. Naast praktische hulp is ook een financiële bijdrage altijd welkom!

Daarom kun je GroenLinks Dronten natuurlijk ook altijd eenmalig een gift geven. Giften kunnen worden overgemaakt op Triodos rekeningnummer NL 63 TRIO 07 86 87 63 87 t.n.v. GroenLinks Dronten te Dronten. GroenLinks wordt door de belastingdienst erkend als ANBI