GroenLinks Dronten heeft de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 vastgesteld; een lijst met een mooie mix van ervaren krachten en veelbelovende talenten. Huidig fractievoorzitter Paul Vermast trekt de komende verkiezingen voor de tweede keer de kar. ‘Ik kijk er naar uit om met dit team een geweldige campagne te voeren,’ blikt de ervaren lijsttrekker alvast vooruit.

Bij het samenstellen van de lijst is gezocht naar kandidaten met verschillende achtergronden en deskundigheden. In de top 5 zien we naast Paul Vermast ook Danieke van Baal, Albert Bleijenberg, Leo Broekhuis en Sonja Plomp. Lijsttrekker Paul Vermast is trots op ‘zijn’ lijst: ‘Met dit team gaan we de komende jaren zorgen dat Dronten, Biddinghuizen en Swifterbant dorpen zijn waar mensen prettig wonen en zich thuis voelen, waar duurzaamheid in het DNA zit, waar we sociaal en solidair zijn en waar mensen weer echt invloed hebben op hun eigen omgeving.’

De kandidatenlijst werd tijdens de Algemene Leden Vergadering van 12 december vastgesteld.

Team GroenLinks Dronten:

1. Paul Vermast