Na een groot aantal jaren met veel plezier als leidinggevende in de sociale werkvoorziening te hebben gewerkt, nu ondertussen alweer ruim tien jaar iedere dag met bomen en groen bezig. Dit in de rol van adviseur en onderzoeker. In de vrije tijd door middel van veel verschillend vrijwilligerswerk altijd bezig met een betere wereld voor mensen, milieu en natuur.

In 2008 zijn wij in Dronten komen wonen waar ik nu met vrouw en 3 kinderen erg kan genieten van het groene en dorpse karakter, met veel goede voorzieningen. Iets wat ik de generaties na ons ook gun, en daar wil ik mij voor inzetten.

Jaco staat voor...

samen werken om geluk voor iedereen bereikbaar te maken.

Jaco  droomt van...

een groen Dronten waar mensen vanuit vertrouwen met elkaar om gaan. Waar mensen duurzaam werken aan geluk en waar groei een middel is en geen doel op zichzelf. Een Dronten waar mensen kunnen  dromen maar ook mee mogen doen.

Jaco kiest voor...

verbinding met mensen, ontwikkeling  waar mogelijk en groei waar nodig.

Jaco stemt 16 maart GroenLinks omdat...

deze tijd vraagt om de balans weer te herstellen tussen welvaart en welzijn. Een uitdaging die we alleen in verbinding met elkaar en onze omgeving voor elkaar kunnen krijgen.